+Dodaj wpis
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
Naprawiaj, nie wyrzucaj > Problemy i objawy uszkodzeń sprzętów > Ekspres do kawy > DeLonghi > Błąd ogólny w ekspresie DeLonghi Dynamica podczas wyjmowania zbiornika na wodę

Błąd ogólny w ekspresie DeLonghi Dynamica podczas wyjmowania zbiornika na wodę

Slavvo 03.04.2024
Trudność naprawy
difficulty key difficulty key difficulty key difficulty key difficulty key difficulty key Średnia
Czas naprawy

30min - 1h

Naprawione

Ekspres do kawy DeLonghi Dynamica Ecam353.75.B

Procedura odkamieniania nie przechodzi do końca w ekspresie DeLonghi

Witam, proszę o pomoc z Ekspresem DeLonghi Dynamica Ecam353.75.B. Ekspres działa zrobi kawę leci gorąca woda z dyszy wodnej ale podczas wyjmowania zbiornika na wodę wyświetla Błąd Ogólny.

Procedura odkamieniania nie przechodzi do końca ponieważ przy pierwszej potrzebie wyjęcia zbiornika i uzupełnienia wody wyświetla błąd. Kawę zrobi, woda gorąca leci. Może ktoś ma pomysł co sprawdzić lub podmienić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Rozwiązanie problemu:
Wymiana stycznika obecności zbiornika na wodę (mikroprzełącznik od zbiornika wody)

 

Ostatnio dodane
5 1 oceń
Ocena
Subskrybuj
Powiadom o
guest
8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne
Pokaż wszystkie komentarze
Grzegorz
Admin
1 miesiąc temu

Dzień dobry, jeśli chodzi o błąd/alarm ogólny to zalecamy zapoznać się z danym artykułem oraz sprawdzić elementy w nim zawarte: https://north.pl/baza-porad/co-oznacza-alarm-ogolny-w-ekspresie-delonghi/.

Martyna
Martyna
1 miesiąc temu

Alarm ogólny mówi nam zazwyczaj o problemie z grzaniem. Najprawdopodobniej jedna z trzech części: grzałka, bezpiecznik bądź czujnik będzie odpowiadać za ten błąd. Ja bym sprawdziła grzałkę odpowiedzialną za obieg mleka.
https://www.youtube.com/watch?v=eYuorWyg1mg&t=30s

Sławek
Sławek
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Martyna

Witam, profilaktycznie wymienione zostało te elementy o których Pani pisze dalej to samo. 

Grzegorz
Admin
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Sławek

Czy problem zawsze występuje podczas wyjęciu pojemnika na wodę? Mam na myśli podczas robienia tradycyjnej kawy lub kawy z mlekiem. Może jest błędna informacja przez czujnik poziomu wody:

Link do czujnika poziomu wody do ekspresu do DeLonghi ECAM353.75.B :
https://north.pl/karta/czujnik-poziomu-wody-do-ekspresu-do-delonghi-ecam35375b,8SA-T5-C2M2-3JL.html

Sławek
Sławek
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Grzegorz

Problem występuje tylko podczas jego wyjmowania nie w momencie jak skończy się woda.

Grzegorz
Admin
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Sławek

Niestety najprawdopodobniej może to problem z modułem sterującym urządzenia…

Sławek
Sławek
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Grzegorz

Problemem okazał się mikroprzełącznik od zbiornika wody. Nie czujnika halla odpowiedzialny za poziom woda a dokładniej za jej niski stan, tylko stycznik obecności zbiornika na wodę. Podczas przełączania musiał zły sygnał chwilowo podawać po jego wymianę błąd ogólny nie występuje.

Grzegorz
Admin
1 miesiąc temu
Odpowiedzieć  Sławek

W takim razie gratuluję właściwie postawionej diagnozy jak i naprawy. Ta informacja na pewno przyda się nam w przyszłości, dziękujemy bardzo za informację.

8
0
Będę wdzięczny za komentarze.x