SparkCamp to seria wydarzeń, na których uczestnicy mogą wymieniać i dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami z zakresu dziedzin takich, jak IT, biznes i marketing.
Każdy prelegent ma około 20 minut na swoje wystąpienie, a po wszystkim – publiczność ma 5 minut na zadawanie pytań. Na samym końcu jest czas na „networking”, gdzie uczestnicy swobodnie wymieniają się ideami, myślami i opiniami na dyskutowane wcześniej tematy. Jest to sposób na interakcję z ekspertami interesujących nas dziedzin – zdobywanie wiedzy i motywacji do dalszego działania.
W grudniu 2023, na jednym z wydarzeń SparkCamp, pojawił się i Paweł Łastowski – kierownik marketingu i komunikacji North.pl. Był on pierwszym z ogłoszonych prelegentów, a jego wystąpienie miało przybliżyć uczestnikom inicjatywę „Naprawiaj, nie wyrzucaj”, która ma na celu tworzenie społeczności z klientami – Wami.
Obejrzyj wystąpienie:
Paweł opowiedział o tym, dlaczego tak ważne jest posiadanie idei i misji w organizacji, a także o tym, jak istotna jest edukacja klienta. Dzięki wystąpieniu, uczestnicy mogli dowiedzieć się między innymi skąd wziął się pomysł na „Naprawiaj, nie wyrzucaj” i na czym polega, a także czym jest nasza Baza Porad i w jaki sposób towarzyszymy i pomagamy klientowi podczas jego problemów ze sprzętem. A to wszystko – aby wpasować się w tematykę SparkCamp – osadzone w kontekście marketingu. Wystąpienie Pawła przekonało uczestników o tym, że warto dawać więcej, niż tylko produkt i usługę.