Powyżej 1h
Ekspres do kawy EP4341/50 Seria LatteGo 4300
Witam, posiadam ekspres Philips LatteGo 4300 (EP4341/50), który uległ uszkodzeniu w dziale wysypki do kawy. Zamówiłem nowy element. Jak go właściwie zamontować, skoro poprzedni odpadł?
Pojawił się też problem polegający na tym że w trakcie robienia kawy robi kawę, ale problem jest z końcową fazą, ponieważ na wyświetlaczu nie informuje tylko pokazuje parzenie i za chwilę się zatrzyma i leci kawa jakby koniec i za chwilę znów leci woda bez końca dopóki woda się nie skończy.
Co może być powodem ?
Aktualizacja 22.04.2024
Wygląda na to, że uszkodzony jest przepływomierz.
Aktualizacja 24.04.2024
Witam chciałbym podziękować ponieważ problem został naprawiony. Uległ uszkodzeniu przepływomierz. Został wymieniony na nowy i działa prawidłowo.
Nie posiadamy instrukcji wymiany tego elementu, ale poniżej przesyłam filmik który powinien być pomocny w tym jak się do niego dostać.
https://www.youtube.com/watch?v=WFOyskKx8Bk